hemma hos fhrida nu

Sitter hemma hos Fhrida nu. Vi har sett på idol och så har
vi nyss spelat tvspel. Tror vi ska ta en omgpng till sen när fredrik kommer tbx.
Sen måste man ju självklart se vem som åker ut ur idol!

Nu har jag iaf bestämt mig att jag ska med ut en liten sväng
imorgon. Har ju inget att dricka, men man kan ju alltid förlja
med ut för att träffa folk och vara lite social :D

Fhrida och jag var ner till coop och köppte massa godis förut också!
Gottgott!

Nu är det mariocart som gäller :D
PUSSPUSS / SARA


Kommentarer
Postat av: emma

trevligt (: vad gör du och din vän ikväll? vi har bara myskväll här hemma

Postat av: ANNA

sv: okej :D såg du idol då ?

2009-11-21 @ 00:34:34
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0