Fars dag / Kusinen fyller år / Hemma från Borlänge

Jaa, idag är det fars dag och jag har inte ringt till min pappa än. Men jag ska ta och göra det sen. Eller om jag åker dit för jag ska köpa ett kort till honom. Träffar inte min pappa så mkt som jag önskar att jag gjorde, så jag tror att jag tar och åker dit med ett kort istället för att ta det på telefon! Eller varför inte göra båda delarna ? =)

Idag fyller min kusin Ida 19 år, så vi ska dit på kalas kl 5. Och då ska vi även fira fars dag ! Och kanske blir det en liten bröllopsfest också eftersom att min morbror har gift sig :D Tårta ska det bli iaf :)

Och som ni vet så har jag ju varit i Borlänge så jag har nyss kommit hem. Har handlat lite saker. Men jag orkar inte lägga upp bilder på det. men iaf så har jag köpt:
Gråa strumpbyxor
Svarta tights
Svartrandig trekvartsärmad tröja
Underkläder
Mascara
Brunkräm
Ögonbrynspenna
Örhängen
En ring
 

Och sen tror jag inte att det var så mkt mer, så jag har ju en del pengar kvar som jag ska köpa julklappar för :D
Jag får se om jag kanske orkar lägga upp bilder på det imorgon :)

Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag och Fredrik åka på kalas :D
Ha det bra så kanske jag skriver sen :)



PUSSPUSS / SARA

 


Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

visst :))

va händer idag då? :))

2009-11-08 @ 17:03:52
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv: det är bra tack :)

2009-11-08 @ 19:35:14
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: Jullan

svar: jodå allt är super med mig, galet tröött menmen sj? :)

2009-11-08 @ 21:16:40
URL: http://juliavillbli.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0