Äntligen hemma!

Eller ja, hemma och hemma men iaf hemma hos Fredrik!
Har ju varit på julmarknad nu i 5 timmar och det blev lite
drygt efter ett tag må jag säga. Men nu är det iaf klart.
Och affärerna gick ju bra. Fast jag blev lite besviken ändå...
Med tanke på att det gick så bra på öppet hus i skolan så trodde jag ju
att det skulle gå bättre på en julmarknad! Men Icke
Fast iofs så blev det väl bara ca 60 kronor mindre idag.

Jaja, det kan ju inet alltid gå bäst.

 

Fredrik har ju åkt iväg på bandymatch i Arvika nu, så nu
kommer jag alltså ha jävligt tråkigt hela kvällen! Woohooo!
Finns inget bra på TV:n heller. OCh ner till sunne kommer jag inte.

 

Jaja, imorgon tror jag att jag ska sova HEMMA hos min kära mor:)

 

Ni får ha det så br så skriver jag sen.

PUSSPUSS/ SARA

 



Känner att jag inte räcker till. Jag vill så mkt men tiden jag behöver finns inte :(

<3


Kommentarer
Postat av: emma

haha kanske det ;) har du en bra söndag sötnos?

Postat av: Malin B

va mysigt med julmarknad! eller aa om det hade vart snö iaf! :/

2009-11-22 @ 17:15:21
URL: http://[email protected]
Postat av: erika

jo men han skrämde ju upp mig när vi skulle se den också ;)

2009-11-22 @ 19:36:10
URL: http://iadanielsson.blogg.se/
Postat av: f

våda ? vad menar du med det sista. skicka sms. men har inga penger bara så du vet. <3

2009-11-23 @ 17:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0