3 november...

...och tisdag.
Fasiken vad jag är trött
jag somnade inte förrän 2 inatt kanske.
Men nu ska jag strax åka till skolan
fattar inte varför jag gick upp så tidigt.
Är redan klar och jag åker inte förrän kvart i 7.
Jaja, får väl sätta mig och se på TV...

Jäklar vad jag längtar tills Freda´n...BORLÄNGE
Bara ingen va oss blir sjuk för då kan vi inte åka!

Nu har jag bestämt att det måste bli snö snart
så har kan det ju inte fortsätta.
Och förresten så är det intte länge kvar tills jul...
och inte är det heller länge kvar tills jag fyller 18
och får ta körkort.
Det är typ 4 ½ månad kvar.
Kanske strax ska gå till körskolan och anmäla sig.
Hellre i god tid än att jag får körkortet ett halvår
efter att jag fyllt år!
Nej nu ska jag gå upp och se på vakna med The voice :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0