Regn!

Igår var det kolsnäs ;) Billigt och bra tycker jag ;) Vi var inte inne så länge men ett tag iaf ;) och jag och Ia har skärt upp våra fötter och antagligen Elin också xD

Låg faktiskt ute i solen ett tag förut men det var så jävla många kryp så jag gick in igen ;) Så då satte jag mig på balkongen istället och läste lite =) ..... Och nu har det börjat spöregna :(
Blir lugnt idag, förutom att vi ska åka och hälsa på mamma och de andra  :)

Idag kommer Lena och nicke hem också :P Då får man kanske siktig mat för en gångs skull ;) För det har ju inte jag och Fredrik skött så bra må jag säga!
Men nu ska jag ta och gå och läsa ut min bok ;) Har typ bara 30 sidor skvar ;) och den är så bra och hemsk... En sann historia "Äcklig" Den rekomenderar jag :)

Hejs


Kommentarer
Postat av: iaklia

man måste ju få offra sig lite här i livet ;D

lite skärsår är ju ingenting.

2009-05-24 @ 19:39:25
URL: http://iadanielsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, precis! vem har lust att slösa ut 200 på kolsnäs eller typ 129 kr på rakblad när man kan skära sig gratis i vattnet ?? ;)

2009-05-24 @ 23:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0