Mormors 80-års dag <3<3

Idag fyller mormor 80 år. Puss på henne!
Ska iväg på kalas om drygt en timma :)

Igår var det en dag hemma med Fredrik och hans familj. Och då menar jag verkligen familjen ;) Hans syster från Borlänge och hennes sambo var här, och hans andra syskon och hennes man och 2 barn :)

Sen ska Fhrida med hem =) ska bli kul :) har längtat efter henne lite :$ Fick ju inte se henne nått igår :(
Men idag ska hon med hem till Torsberg =)

Får träffa mamma, henrik och sintra idag :) kul :D

Utgång nästa helg =) javisst ;D Mârten ;) får se vart vi tar vägen då =)
Valborg tillbringade jag med Fredrik, Fhrida, Klamper, Thomas, Chrille, Ulle och många fler =)
det var både bra och dåligt!

nu är jag iaf klar för att gå på kalas =) Bara att sätta på mig min tunika =)
Hejs =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0