Lugn dag =)

Idag har jag haft jätt mkt rast ;) kom till skolan kvart över 8 och fick reda på att jag hade sovmorgon tills 09.25!! Drygt..
Sen hade jag matte i en timma och sen engelska i 20 min ;) Sen slutade jag för gympan, esteten och svenskan var instäld ;) Men snäll som jag är så åkte jag inte hem halv 12 för jag skulle betala balen och studenten till Nils för de har praktik och är inte i skolan. Men kvart i 12 när jag står i kön så kommer han....Fy fan, så då hade jag väntat i onödan!½! jag kunde ha åkt hem halv 12 eller 11 till och med :@
Så jag kan åka hem vid halv 2 nu, men eftersom jag redan har varit i skolan så länge så kan jag lika gärna vänta tills 10 över 2 och åka tåg med Moa så jag slipper åka själv ;)
Sen tror jag att jag ska va med fhrida ;) Får se om hon hon följer med hem till fredrik ;) För vi är själva hemma från idag tills på söndag ;)
Jag vill ut på lördag men jag vet inte om det går än :( :( Skulle vara kul, förstå kolsnäs och allt ;) men jag har ändå inte råd att gå in, men ut vill jag iaf ;)
Nu ska jag och Anders ta och spela spel ;) Vi har ju ett bra tag på oss :) Han har mentorssamtal klockan 4 så han ska vara kvar tills dess och sen bär det av till Hällefors för hans del ;)
H E J :) 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0