Fint väder och glatt humör :)

Nu känns det som att allt är som vanligt igen, som att det har gått över och blivit bra. Och jag hoppas att det kommer hålla föralltid <3

Idag är det jätte fint väder ute =) Solen skiner och det r nästan inte ett moln på himlen! Det är fredag och den sämsta dagen på hela veckan enligt Fhridas pappa, eftersom det är så långt till nästa Fredag då ;) Men jag tycker Fredagar är bra =) Då har man en härlig helg med fint väder att se fram emot!!
Nu har vi sista lektion inna en lång och härlig lunch rast =) 2 och en halv timma :) Så jag och Flickorna dvs Ia, Lisa, Nicole och Desirée ska gå ner på Torsby och äta gladd och mysa i solen. Härligt tycker vi =)
Sen ska Fhrida med hem till fredrik och vi ska åka till hans sommarstuga och fiska =) MYSIGT VÄRRE :P Vi ska köpa fika och ta med oss och sitta där hela kvällen och bara mysa i solen =)
Helgen bådar gott väder så då blir det att ligga i solen hela helgen och va med Fhrida säkert ;)

Och igår skrev jag mitt projektarbete till Hälsopedagogiken som ska va inne nästa Frdag men jag gjorde det igår så jag slipper göra det nästa vecka och känna stress eftersom jag har 2 prov nästa vecka =)

Men nu ska jag ta och skriva klart en jämförelse mellan 2 Nöjesparker! och jag ska jämföra Liseberg och BonBon land :) Men jag är snart klar och då ska jag göra lite frågor i fritidsunskap :P

Matteprov och Slutprov i Arbetsmiljö och säkerhet väntar nästa vecka :S Får hoppas att det går bra :D

Ha en bra dag :D
hejs =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0