......

Idag har det varit som alla andra Tisdagar....lång rast :S Det är drygt att ha rast i 2 och en halv timma!!
Men nu har vi börjat med pedagogiskt ledarskap och jag och Emma har snurrat oss yra i huvudet :P det var kul =)
Sista dagen imorgon för den här veckan! Härligt.'
När jag kommer hem blir det nog bara lugnt ;)

Ensamma hemma hos fredrik från imorgon tills på Söndag också ;) Gött :D
Första Kolsnäs också :P Ska inte in men jag vill iaf ut och ha kul :D Men jag vet inte om jag kan det heller :S men det vill jag iaf ;)
Får se vad det blir de kommande dagarna nu när man är ledig.. hoppas det blir fint väder så man kan vara ute och sola hela dagarna :) Me like that!!

Har inte ett skit att göra på den här lektionen heller :P Rätt gött ;) håller på med ett grupparbete men jag fattar ite vad det är man ska göra.....dryg som vanligt eller ? ;)
hahah xD

S A K N A R  F H R I D A  : (


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig med :)

2009-05-19 @ 13:34:21
Postat av: Anonym

Sööt :)

2009-05-20 @ 13:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0