Trött och förkyld!!

Sitter i skolan på första lektion nu. Drygt. Typ världens tråkigaste lektion skulle jag tro :S
Sov hos mamma inatt :D Det var mysigt =) Fick mysa lite med Sintra, Petsson och Lucifer =) Fast Petsson är mest tjock ;)
Idag ska jag och kolla på en mobil efter skolan =) Och om den jag vil ha fins i Sunne så ska jag köpa den till Fredan ;) Annars blir det inte förrän andra Fredan :) Men det går ju bra det också ,) Har iaf en ny mobil inom 2 veckor =) PÅ expert var den slut men de skulle få in nya typ2 eler 4 April så det är ju typ snart =) Så jag ska kolla på Inovia och Volvo och om den finns på nått av de ställena så har jag den på Fredag eftermidag =) Det är en rosa w595i ror jag den heter ;) Inte den nyaste men jag tycker den är snygg och billig =)

Barn- kultur och fritidsverksamhet SUGER!!

Hmm, jaja nu måste jag jobba här :S HARD WORK!!

Ta er i rööööven!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0