Trött dag =)

My life is brilliant.
My love is pure.

Och Fredrik ligger och sover!

Här om dagen var det vår med rinnande bäckar, och nu är det helt plötsligt vinter med rinnande bäckar :S
Jag vill ha sommar!
Hoppas sommaren 2009 blir snäppet bätter än 2008 =) Om det går alltså ;)
det lutar mot en myskväll hemma hos Fredrik ikväll =)
Mkt kul på Tv:n ;)
Lyxfällan
Robinsson 2009
Fotboll Portugal-Sverige
The fast and the furious
Blir nog tyvärr svårt att hinna med Fhrida idag :(
Hon är hos sin systeryster och tar kort så jag får inte tag på henne :(

Nej vet ni vad! Nu ska jag först spela lite spel och sen ska jag gå och väcka Fredrik =)
Jag har faktiskt låtit honom sova i 45 min nu ;) Haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0