Sovmorgon =)

Det var ett tag sen jag skrev nu :S Får ta och skärpa mig lite nu :)
Idag hade jag sovmorgon så jag sov hos mormor och morfar för att få sova lite längre ;) men det gick ju inte så bra eftersom det är så ljust på morgonen hemma hos mormor och morfar så jag vaknade typ kvart över 7 av ljuset och mensverk :S Men det gick över när mormor kom med värmedynan till mig ;)
Sen vaknade jag typ halv 9 igen av att värmedynan hade blivit så varm så jag svettades ;) Haha xD
Jag hade i allafall dog tid på mig att göra mig iordning imorse ;) hann läsa lite i min deckare också ;) Har typbara 100 sidor kvar nu ;)  

Ikväll kanske det blir till att dra till Elin ;) men bara om Ia blir med ;) Saker och ting börjar på att bli lite konstiga tycker jag :S
Sen får man ju se om man är välkommen också med sin bästa vän Fhrida. Det kommer ju trotsallt kanske bli lite drama ;) Beror ju på vilka som kommer ;)

Sen får jag se vart jag sover inatt ;) Jag hoppas iaf på en sovgäst Fhrida :$ men det får jag väl inte :( Men men, jag får se vart allt leder oss ikväll :D
Nu måste jag skriva lite på min engelska uppsats :S Hard Work!!

Hejdå =) PUSSPUSS <3


Kommentarer
Postat av: fhrida

gullig du är. hoppas du får kul ikväll=)

2009-03-20 @ 21:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0