Skola!

Dryg dag idag? Japp! Har 2 timmars rast nu :S drygt? Japp. Får se vad det blir till att göra nu då :S Antagligen bara gå runt och se almänt dryg ut ;) Hoppas man kan sitta kvar vid datan ett tag =)  Får höra vad mamma Ia säger :D Haha xD
Funderar faktiskt på att sova hos mamma inatt =) Beror lite på hur hon jobbar =) Och lite på Fhrida också ;) Men det lutar nog mot mamma =) Jag tror att hon jobbar kväll så då kan jag åka med henne hem då =) Kul kul ;) Får träffa Sintra lite också!! SÖTNÖT <3
Nej nu ska jag spela lite spel som vanligt när det finns tid över vid datan :)
Pusshej <3


Kommentarer
Postat av: kliiaa

Mamma Ia, here we go again,

my my, hakky bary sistah ! ;D



sista meningen, så sjöng min mamma ändå tills hon blev vuxen. Så jag skrev så med flit ! ;D

2009-03-20 @ 11:37:20
URL: http://iadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0