Överaktiva klasskompisar!

Har Fritidskunskap nu ! Världens tråkigaste lektion :S Men men, jag överlever eftersom Anders sitter bredvid mig :) Annars är dagen rätt värdelös efteresom Ia inte är här idag :( Får klara mig själv idag asså! En viss person pratade bvara i morse men sen när den upptäckte att det fanns fler personer här så sket den väl i stort sett i mig..

Ikväll blir det att va med Fhrida hoppas jag =) Och kanske sova hos mamma :) Älskar det fast det blir inte så ofta tyvärr :(
Saknar henne massor hela tiden :( Annars så ska jag nog sova hos henne från Torsdag till fredag =) någon gång den här veckan måste det bli =) kanske 2 ggr till och med :) Då blir hon glad :D
jag är trött på skolan ! men än är närvaron i topp för den här perioden :) de två andra har inte varit så bra.. Men jag har lovat min mamma att skärpa mig, och då blev hon glad :D

Inte nog med att det är mkt ljud hemma hos mamma bara genom att Sintra finns och att jag har världens bästa låtsas pappa som tjatar hål i huvudet på mig om godis varje gång jag kommer dit;) 1,8 kg påskägg hade han köpt igår när jag kom ;) nu har han även köpt en jävla tupp till sintra som låter så jävla plågad när man vänder på den ;) haha xD men det gillar vi :) eller hur Sintra?
Nej nu måste jag börja och jobba :/ Hatar det. Plus att idag har jag inte haft med en enda jävla bok till mina lektioner och jag har redan tredje lektionen :S Suck !! Snart mat iaf.. Nått äckligt som vanligt antar jag :S

Nej skärp dig nu Sara!! Sätt igång och jobba!!    OKEJ :@


Kommentarer
Postat av: kliiaa

Jag lovar jag kommer imorgon tjockis !!! :D

2009-03-23 @ 20:11:54
URL: http://iadanielsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja du lova mkt du ;) haha xD

2009-03-25 @ 10:50:11
Postat av: Sara

Ja du lova mkt du ;) haha xD

2009-03-25 @ 10:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0