Ny mobil =)

Nu är det klart ;) det blir en ny mobil på Fredag eftermiddag =) Ska hämta den efter skolan på inovia till Fredan ;) ROSA.
Fick lite ångest sen att den kanske är lite barnslig, men å andra sidan så har jag ju en röd nu så varför inte fortsätta på dem fronten ;) Haha xD En sak som är lite besviken på är att det inte är något skönt headset :S Men jag kan ju använda det gamla ;) Eller iaf den delen som ska jaga i öronen ;) Man kan lyssna 2 st ;) haha xD
3.2 megapixel kamera ;) Duger för mig ;) är ju van vid 2.0 så detta blir perfekt ;) Fick den faktiskt 100 kronor billigare :D Snällt :)

Engelska suger och Ia är inte här idag heller :( Men jag börjar vänja mig nu ;) haha xD Men hon har lovat att komma imorgon :) Och det man har lovat måste man hålla :D Känn ingen press men så är det ;) Haha xD

Bada på gympan :S Usch! Glömde mina allergitabletter så jag får väl en allergisk chock :S Fast man får hoppas att det går bra =) Kanske inte får utslag alls idag om jag har tur ;)
Jaja :) Men nu måste jag skriva på min engelska uppsats :S Blir fan aldrig klar med den :S Spelar bara massa spel istället :) Mkt roligar =)
Får se om man hinner se sötongen Fhrida idag också =)
H O P P A S < 3


Kommentarer
Postat av: fhrida

men det är vel kul att skriva en uppsats om mig vel :O?

2009-03-25 @ 11:19:06
Postat av: Anonym

Självklart ;) Haha xD

2009-03-28 @ 15:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0