Kokande bil ;)

Idag var jag, Fhrida och Fredrik på modevisning ;) Det var bra, fast det blev lite drygt efter ett tag ;)
Sen var vi in på Coop och köpte lite chips och dricka ;) fhrida la sig bland chipsen och grät Haha xD Eller försökte iaf ;)
En dramatisk hemresa från Sunne till Torsberg.
Sara: Det ser ut som det ryker i bilen. Asså shit det gör verkligen det :S
Fhrida: Va?
Sara: Jaaa Fredrik stanna!
Fhrida: Men hallå? Stanna då!
Fredrik: Ja
Sara: MEN STANNA DÅ FÖR FAN!!
Fredrik: Men jag måste väl för i helvete ha någonstans att stanna. Jag kan väl inte stanna mitt i vägen!!!!
Sara:Nehej!
Fredrik: Jävla biljävel! Jag ska iaf ha en ny!
Sara Hoppas på att det blir en volvo 740 ;)
Fhrida: Oj, vad det ryker.
Sara: Jag räddade iaf drickan ifall bilen skulle börja brinna..
Haha xD Faan va sjukt ;) Sen fick Nicke komma och fylla på vatten i bilen för det var tydligen slut och det var kallt i bilen för fläkten funkade inte heller ;) Men nu tror jag att det mste funkar som det ska ! Och Fredrik har nyss haft in sin bil på verksta´n för att fixa bromsbeläggen eller vad det heter =) och nu låter det bra :)
Fhrida pkte nyss hem så jag ska sätta mig och läsa och se på fotboll =) Sverige-Porugal =) Hejja Sverige ;)
Hejsvejs  <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJA PORTUGAL!!!!











inte.

:D

2009-03-29 @ 00:03:37
URL: http://iadanielsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sverige fick iaf en poäng

2009-03-29 @ 22:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0