Drygt!

Sitter i skolan nu och har en skiiiit lång rast :S Men jag är glad ändå för jag sitter med världens bästa Emma Lander och ska spela spel nu ;)
Sen är jag jätte glad för att Fhrida kanske ska komma till Torsby och hälsa på mig :$ :D Vad är jag mer glad över då ? Jo att jag kanske ska åka bil hem idag :D Det är jag jätte glad över :D Och att pappa hittade mina örhängen igår :D sen är jag glad för att jag och Fhrida ska ha kul imorgon och kanske ikväll :)
Det blir väl till att sitta vid datan i typ 1 och en halv timma =) Gött :) Sen blir det en dötrist lektion och en som går an :)
Hoppas pappa ska bort ikväll fhrida så vi får ha huset för oss själva =) och imorgon också ;) Annars får vi väll åka pulka efter Klampers bil som Munk sa att han skulle göra för att det var nog fullt i bilen ;) haha xD och idag är det bara 2 dagar kvar tills jag fyller år =) Hurra hurra hurra!
Lisa va dryg på matten idag ;)
Jag och fhrida ska nog ha ett eget rocktema redan imorgon kväll ser det ut som i det här läget ;)
Nej nu ska jag spela spel =) Hej då :)







Kommentarer
Postat av: f

glad att du finns

2009-03-13 @ 12:37:20
Postat av: Sara

Desamma <3

2009-03-14 @ 13:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0