Ännu sjukare :(

Följde med till Hovfjället idag med klassen för jag tänkte att det kanske inte blir så mkt värre om jag följer med. Men nog fan blev det värre :S Blir hemma från skolan imorgon!
Imorgon och på Torsdag ska jag sova hos mamma :)

det var iaf kul¨i Hovfjället idag och man räknar bort att jag blev sjukare. Ia och jag va grymt bra på stafett när man satt ihop i varandras ben :P Sen va vi bra på att ta ikapp fast att vi låg ner när det var vår tur att starta ;)
Grillade korv och hade skidtävling :D Det var kul ;) Våran gympa lärare drog till med en dans också ;) Haha xD

Va och klippte mig igår och det var nog det hemskaste jag har gjort på länge. Skiiit kort :S

Nej nu har jag inte så mkt mer att säge ;) hejdååååå :)

V I L L  H A  S O M M A R  2 0 0 9 ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0