9 Mars

Vaknade nyss med min vanliga vackra morgon frisyr ;) Ska gå och duscha, och sen kommer mamma och hämtar mig. Och då bär det av till Torsby.
Det kan hända att det blir lite Fhrida sen ikväll när Fredrik ska på träning :D hoppas hoppas :)
Jag kan ju vara snäll även här och efterlysa Fhridas pengaskrin. Det har varit försvunnet i några månader nu. Det är gjort av trä och det är en klurig öppning. Så om nu har sett det så kan ni ju höra av er till mig eller Fhrida!

Igår kväll upptäckte jag att jag har inga tights eller smink hos Fredrik :S Faaaaaaan! Glömde det i Sunne :S Får väl sminka mig i bilen påväg upp till Torsby :P Hur ska man se ut efter det? :S
Men men nu måste jag duscha :) Får se om jag skriver nått sen :D
Jag börjar på att bli väldigt trött på all tö som har börjat nu :S Ge mig en knutta sommar då :)


Kommentarer
Postat av: fhrida

du är lika fin utan smink tönt!

2009-03-09 @ 14:43:14
Postat av: Sara

Haha xD fan det va nog bästa sjkämtet idag det ;)

2009-03-09 @ 15:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0