11 Mars och massa Fhrida för hoppningsvist :D

Idag är Sara trött. Sara vaknade nyss. Skulle gå upp och sätta mig vad datan för jag visste att Fredrik va i Torsby men en tråkig nyhet när man går in i datarummet. Där sitterFredrik :@
Ikväll hoppas jag att det blir massa Fhrida när Fredrik har träning :D Och massa filmer :)´

Igår fick mamma åka till Karlstad till vetrinären med våran hund Sintra. Hon hade varit med min bror på jobbet som vanligt. Hon började spy. Och det blev mer och mer. De var oroliga först att det var glykol eller vad det heter som hon hade fått i sig, men veterinären trodde att det bara var en handske. Tur att hon spydde mkt annars kanske det hade behövts en operation. Så stackaren fick inte äta eller dricka nått igår. Fatta vad hungrig hon maste ha varit :S Usch. Så nu ska jag ringa tioll mamma och fråga hur det är med Sintra :D

Vi har ju redan ett program som sänds på TV4 ikväll kl 20.00. "Gunn-Britts Hallonhylla" MISSA INTE DET!

Det försvinner bara mer och mer saker hemma hos Fhrida :S Ingen vet vart det tar vägen. LÄSKIGT :S

Idag ringde han. Ett samtal jag har väntat på länge! Självklart tackade jag ja. Det blir Robinsson 2009 nästa.
Massa spindlar, massa sol, massa regn, massa oska, massa äckliga djur,  massa människor som kommer gå med i olika packter mot varann, massa hav, massa konstig mat, massa palmer, massa kokosnötter och MASSA TÄVLINGAR.

SÖNDAG ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR SARAS FÖDELSEDAG HURRA HURRA HURRA :D

Förresten så är mina gratis sms slut :( Så om ni vill nått så får ni gärna ringa för jag kommer va väldigt snål nu ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag trodde det sändes på kanal ett ja :$

2009-03-11 @ 13:44:31
Postat av: Anonym

Nej :O 4! det bestämde vi ju med prudcenten :O

2009-03-11 @ 18:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0