10 Mars

Idag bär det iväg till Karlstad :) Ska vara med Fhrida i skola eftersom jag själv är ledig i 3 dagar :) Det blir väl mest data för mig där borta :) Men innan jag åker dit så måste jag sminka mig, platta håret och äta frukort :) Duschen är redan klar :D Men jag får väl skriva lite mer när jag kommer dit =)
iiiiih xD




Nu sitter jag på Fhridas skola =) Kul kul ;) haha xD nej det är faktiskt lite drygt :P Men jag får väl skylla mig själv eftersom jag absolut skulle med ;)
Men ikväll blir det till att göra lite film och se på hockey med Fhrida, Ia och Moa. Får se om jag och Fhrida har tålamod till att stanna kvar och se hela :P Jag har ju trottsallt bara min skinnjacka med mig :S Brrr KALLT!
Söndag är ingen vanlig dag för det är saras 17 års dag Hurra Hurra Hurra :D

Kommentarer
Postat av: fhrida

wooooooooooooooooooooooooooooooooow!

2009-03-10 @ 12:31:27
Postat av: Sara

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

2009-03-10 @ 22:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0