Trött!

Klockan är 9.20 och jag har nyss vaknat! Varför ska jag alltid vakna så tidigt? Jo för att jag har ont i halsen och orjkar inte sova!Men jag är lite glad ändå för jag ska till Sunne och kanske köpa en ny bikini :) för de har upp till 90% REA på typ 4 butiker här i Sunne :) Svärmor köpte en bikini igår för 100 kr, så jag kanske också hittar en om jag har tur :D
Efter Sunne så blir det sola :D Skönt skönt! Måste bli brun brun brun ;)
Och ikväll blir det massa FHRIDA <3 Hoppas att jag orkar vara vaken länge trotts att man blir slö av vädret och att jag ska upp och jobba kl 9 imorgon! Det har jag verkligen ångest för! vem vill jobba 09.00-15.00 när det är ca 40 grader i solen? Inte jag iaf! Sen ska jag jobba ONSDAG, TORSDAG, FREDAG och LÖRDAG :( Sen hoppas jag att det är slut för min del faktiskt! För under de dagarna tjänar jag ändå över 3000 kronor och jag känner att det duger för att ha jobbat 6 dagar eftersom jag redan har jobba en gång! De rimngde och frågade om jag kunde jobba igår också. Men det hade jag verkligen ingen lust med! Så vänligt men bestämt sa jag nej :P

Jaja, Nu tror jag att jag ska gå och försöka få liv i Fredrik :)

Pusssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0