Onsdag 17 Juni

Idag vaknade jag först av att någon låg och petade mej i annsiktet och pratade lite smått för sig själv....i sömnen. . .Fredrik alltså :P. Och sen kunde jag verkligen inte somna om när mormor ringde och sa att jag skulle få deras stora TV J Wiiiie jag blev helt upp i exstas :) Skönt att få en stor TV även om jag typ aldrig bor hos pappa aå är det där jag ska ha den ;) Men de gångerna jag väl är där är det ju skönt med en stor TV :) .

Jag måste ner och hämta TV:n runt 2 så jag ska bara duscha, sen bär det av till Sunne ;P Och då får jag träffa Fhrida :) <3


Solen skiner även idag och jag blir så glad då =) Vill bara ut i solen och lägga mig och njuta, men samtidigt ser jag att det blåser ute och då är det inte skönt.

Igår erkänner jag att jag faktiskt var lite sur! Alla hade åkt på bilbingo vid kolsnäs utom jag Fhrida och fredrik, då blev jag lite sur eftersom jag tycker att det är mysigt med bilbingo =)

Jaja, men de lovade att följa med mig nästa tisdag om det blir fint väder J LÄNGTAR!


Sen har jag tänkt på en sak! Varför vill vi svenskar alltid åka utomlands när det är så fint väder i Sverige J  Räcker det inte med att åka utomländs? ;)


Jaja, ha det bra! Nu ska jag duscha och åka ner till Sunne och Fixa TV och hämta Fhrida  :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0