Midsommarstång :)

Kl 5 drar jag iväg för att göra en midsommarstång hos min låtsaspappas mormor och morfar :) Det är kommer bli mysigt trots att regnet öser ner! 2 söta hundar kommer att vara där =) Min lilla hund som är en jacj russel och en stor Golden Retriever :)
Vi får hoppas på att inte oskan kommer :S För då blir jag lite skrajj ;) Trots att jag har lovat er och mig själv att jag inte ska kolla på vädret så kunde jag inte låta bli ;P Imorgon kommer det bli regn :( Synd när det är midsommar, och hela helgen kommer vara lite halv dålig, men nästa vecka kommer det bli kanon fint väder varenda dag =) Gott gott :9 men det är ju i Sunne då som jag har kollat upp det =) sen vet jag ju inte vad det blir för väder på alla andra ställen !
Jaja,

                                       
                                                                                 Min hund sintra :) <3




                                                                   
             En Golden Retriever, Dock inte den hunden som kommer som är på bilden! men den ser precis så ut :D Atlas :)


Det är ju lite stor skilnad på storlek på dessa 2 hundarna :) men de brukar gå bra ihop =) Och sen är det en katt med också ;) Och min hund älskar katter så de brukar komma överens :) Och Atlas bryr sig inte så mkt  :)

Hmm, nu kom jag på mig själv att jag var en liten djurnörd :P Men men!
Jag kommer bli jätte blöt sen när jag ska plocka blommor för det är hål på mina gummistövlar :(

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0