Men :( !

Fick inget sommarjobb på Sibylla! men det kunde jag väl förstå :( det är så jävla orättvist att vissa får 3 jobb och andra inget!! Varför fortsätter du att söka när du redan har? Ge andra chansen för fan!! Blir så jävla irriterad!!!! Åååååååååååh.

Idag har jag iaf lekt med Frida Janson =) har varit riktigt jävla kul måste jag säga!!! ;) Hihi :)
Sen är det saker som har varit mindre kul idag................klaga inte på miG!!!!

Fredrik är på bal nu :) Men jag hoppas att han kommer ehm snart för jag saknar honom lite :$ Men jag ska nog ta och gå och lägga mig nu för jag orkar inte sitt uppe och vänta på dej din lilla skit ;)
Godnatt =)

 <3
Tro, Hopp och Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0