Ledig

Idag är det sista dagen jag är ledig för resten av den här veckan! Så jag ska sola jätte mkt :D Skönt skönt!
Just det, ikväll blir det fotboll i Mallbacken för min och Fredriks del ! Sveroge mot Danmark tror jag att det var :P Har inte så stor koll på det. Men det kommer nog vara mkt folk iaf :) Och alla lag som spelar i kuppen som heter "Vattenlandskuppen" bor på hotellet som jag jobbar på! Så jag kan ju lova er att det finns saker att göra hela tiden, så därför längtar jag inte så mkt :) Men i förrgår när jag jobbade så fick jag 1300 kr ungefär :) Får ju hela min lön 15 juli! Så det blir väl ungefär 4000 eller mer :) Rätt så skönt!
Jaja, men nu ska jag ta och gå upp och väcka fredrik :P
Ha det bra !
Kram

                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0