JOBB :)

Imorse drig jag iväg på en jobbintervju på spa redan kl 10 :9 det gick jätter bra och jag fick jobbet =)
Jag ska börja redan på Lördag :) Jag kansek inte har det roligaste jobbet ;) men det är ett jobb ;) Jag ska nämligen diska i resturangen på hotell SPA+ ;) Kommer nog gå bra =) Det är ju ganska bra betalt =)

Som jag klagade på här om dagen att de alltid visar fel på vädret ;) Idag skulle det egentligen bli regn var det någon som sa, men vi fick kanon väder och det var nog bara för att jag slutade titta på vädret ;) det känns så meningslöst! JAg låter andra slösa ut tiden på det :)
Jag har iaf hunnit sola lite idag , så jag har fått lite färg! Men nu har molnen börjat dra in :) men jag ska inte klaga för helt mulet är det inte.
Och till helgen är det midsommar för er som kansek har glömt :) Men jag joppas på fint väder och kall dricka :D


Kommentarer
Postat av: Sossi

Hej:) vad fin blogg du har!

Allt bra med dig? :) Kramis

2009-06-16 @ 18:59:12
URL: http://www.metrobloggen.se/blondinfian
Postat av: Anonym

Tack så mkt :) det är bra :) Sj ? Kram!

2009-06-16 @ 22:03:41
Postat av: V I L J A ♡

Godmorgon! hoppas du får en solig och skön Onsdag :)

2009-06-17 @ 08:45:01
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack det fick jag faktiskt :) det var kanske tack vare att du hälsade mig det!

2009-06-17 @ 08:52:23
Postat av: Anonym

JA VISST ÄR DE SJUKT MED ABORT , VERKLIGEN. MAN SKA JU VA TVUNGEN OCH FÖDA ETT BARN MAN INTE VILL HA !

2009-06-17 @ 11:36:38
Postat av: Sara

Verkligen, du har helt rätt!

2009-06-17 @ 12:43:56
Postat av: Ante

Grattis till de =)

2009-06-17 @ 13:10:55
URL: http://underbaraante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0