Förta dagen

Idag är det första dagen på ett långt härligt sommarlov! Men vädret är fortfarande som det har avrit de senaste 14 dagarna... Fult alltså :(  Vädergubbarna har ända sen i Onsdas lovat fint väder idag, det skulle bli sol och inte ett moln och 17 grader! Det låter härligt men jag kunde väl förstå att det inte var sant! Varför kan det inte bara sluta spå väder och låta det bli som det bli utan att de ska ge alla i världen falka förhoppningar! Jag vet att det är ingen som tvingar mig till att se vädret men det gör jag iaf, men nu ska jag fan sluta med det!
Men jag har iaf bestämt mig för att jag ska inte låta vädret förstöra mitt sommarlov! det finns mycket annat man kan göra också!
Jag har t.ex bestämt mig för att jag ska få med Fredrik till Göteborg, eftersom mamma sa att jag är stor nog för att åka själv nu :P Så jag får väl se om jag får med mig honom =)

Jag kom att till kolsnäs i lördags också :) Men snål som jag är så hade jag ingen lust att betala 160 kr för att gå in när det inte ens va folk knappt och allt var inte öppet heller, så jag Ia och Fhrida bestämde oss för att ta den blöta vägen som sist. . . . vattnet! Men det gich inte lika bra den här gången för när vi kom in så kom det en civilvakt och slängde ut oss :P Så vårat besök på kolsnäs i lördas varade i ungefär 3 minuter =) Haha xD
Men men jag får väl försöka lyckas bättre med festandet till helgen när det är midsommar =) Och jag har beslutsångest för jag vill vara på så många ställen :S Som hos min granne där jag alltid har varit, eller hos mamma och Henrik eller om vi ska vara med Fredriks föräldrara! Men så igår kom fhrida med ett förslag också som gjorde valet svårare för mig men som lät jätte kul, Anna och Alex skulle fråga om det fick låna Alex mormor och morfars hus här i Sunne:) Och det tyckte jag lät kul :D Så om det får det så bär det nog av dit om vi har skjuts hem sen på natten då =) Jaja, jag får se vad det blir :)
Men nu ska jag ta och gå upp och äta frukost =)
Ha det bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0