Fan Fan Fan :(

Så klart att jag har lyckats gått och blivit sjuk lagomt till midsommar :( Fan fan fan!! Har ont i halsen, tätt i näsan och öm i kroppen! Men det ska fan inte hindra mig från midsommarfirandet! Jag ska knarka tee, halstabletter och nässpray hela dagen! Då borde det gå bra ikväll tycker jag :)
Och som vanligt så vaknade jag tidigt och kunde inte somna om! Jag vaknade 20 i 9 men Fredrik låg ju och snarkade! Men jag gick upp och la mig och då vaknade jag alldeles nyss 11.40. Det var skönt! Men jag funderar på att gå och lägga mig ett tag till så jag inte är trött tills ikväll! Kanske ska göra en kopp tee och sen gå och lägga sig? Det lät skönt :) Så får det bli :)

Vädret ser ju ut att bli OK! Imorse när jag vaknade så var det sol, men nu är det mulet! men solen tittar fram då och då :) Just nu gör det det !

Ha en trevlig midsommar allihopa :)
Kraaaaaaam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0