...

Tråkig rubrik?! Ja, men det är ju inte så noga :D
Återigen så vaknade jag av att mormor ringde! Och vi bestämde oss helt enkelt för att vi skulle strunta i att byta TV eftersom det kanske är för stor och för att den är så tung! Men jag överlever ändå :)
Dåligt väder idag :( Får hoppas att det blir bättre imorgon när det är midsommar och fest :9 Då vill man ju att det ska vara fint väder så man kan spela brännboll och kubb :P

Igår var vi och fiskade igen :) det var många som hängde på :) Jag, Fredrik, Fhrida, Klamper, Andersson, Filla och Ida. Klamper blev sur efter ett tag för att han bara fick en fisk :P Ida fastnade i trädet filla kämpade på och Fredrik tittade på efter att jag kom ooch tog över hans spö :) Fhrida satt på en bänk ;) Men innan allt detta så var jag och fhrida med Andersson ut i båten för att fiska gädda ;) Och tro det eller ej men han fick en :) Jag fick ro hela tiden när han fiskade ;) Och hela tiden fick jag vända för jag körde så snett :P
Lite citat från igår kväll :)
A: Nu har jag napp!
S: Åh, nej.
F:Hihi va spännande!
Jag sprang och sätte mig fram vid Fhrida för jag blev så rädd. Där satt vi och skrattade hysteriskt :P
Han fick upp gäddan efter ett tag och han dödade den, eller trodde vi iaf. Jag gick och sätte mig för att ro igen och när jag fick för mig att klappa gäddan så hoppade den till och hoppade nästan upp i knäet på mig, jag kastade mig bak till Fhrida och började nästan gråta ;P Hahah xD det var mkt kul :D

nu är det även bestämt vad som händer på midsommar :) det blöir mellby ;) och Ia ska med :) :) Det är jag glad över eftersom jag inte känner någon annan :P

Nej ska man gå upp och äta frukost? :) Japp det ska man :)
Hej då :)
Kram, Kram


Gammal bild :P

Kommentarer
Postat av: f

mysig båttur :D

2009-06-18 @ 14:18:33
Postat av: sara

Verkligen :D

2009-06-18 @ 16:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0