=)

Igår färgade ida mig ;) det blev bra! Och jag är glad för jag kan ha sidbena nu ;) Förut var min lugg för kort efter att jag hade klippt hellugg ;)
Har 3 lektioner kvar nu. Onsadgar är de värsta dagarna! men nu ska jag inte klaga för det är sista onsdagen före sommmarlovet :) för nästa onsdag är det resurs ;) Och sara har varit så duktig i skolan så hon behöver inte åka dit då fölr hon har inget kvar att göra ;) 
Estet, gympa och svenska kvar ;) Esteten är jag klar med så då ska jag och lisa göra våran egna låt ;) Gympan blir nog inte så jobbig, och svenskan ska vi börja att skriva bokresencion på. Och imorgon börjar jag nog inte typ förrän 12.40 om jag slippe esteten ;) Hoppas :)

J A G  V I L L  H A  S O M M A R L O V !!

Tro, Hopp och Kärlek <3 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0