Butik :)

Igår när mamma kom hem från Göteborg efter sitt besök på sjukhuset, så fick jag reda på av min låssas pappa att jag skulle jobba i butiken helt själv under 2 timmar idag! Så nu sitter jag här! Tur att det inte brukar vara så mkt folk!
Jaja, fint väder har vi iaf :P det tror jag det är på de flesta ställena idag över hela landet. Eller? Har ni fint väder?  Här är det iaf inte ett enda moln på himlen, Superskönt!
Mamma fick reda på igår att hon ska operera sig redan på Tisdag. Ingen stor operation men följderna blir jobbiga för henne! Hon Kommer inte kunna gör a någonting med handen som hon ska operera! Hon får inte tvätta den på 2 veckor, och hon får typ inte ens lyfta ett mjölkpaket och hon kommer att vara sjuikskriven i sissådär 2 månader. Det är ju gött iaf :) Då kan hon ju sola mkt =) Så på Tisdag bär det av till Göteborg igen för hennes del!
Jag är jätte hungrig. Äter aldrig på morgonen nästan, och så blev det idag också!

Igår var vi vid Fredriks sommarstuga 2 ggr :) det var skönt! Andra gången badade vi faktiskt trots att jag har ont i halsen! Jag har haft det i en vecka nu. Börjar bli ganska trött på det om jag ska vara ärlig. Egentligen borde jag ju inte bada! Hosta har jag också som en galning. kl 3 inatt vaknade jag och fick gå upp och ta hostmedicin. Men om jag håller mig ifrån badningen ett tag så går nog min hals över! men vem orkar hålla sig ifrån badandet när det är över 35 grader ute? Inte jag iaf. nej fyfy!
Nej om man kanske ska gå ut och sätta sig en stund  nu! det låter inte fel :)

Kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0