Arg, arg och arg :@

Idag är jag jätte arg :@ Har matteprov imorgon kvart över 8 och sen har jag inget förrän 20 i 2 på eftermiddagen!! Och min cpmattelärare vägrar att flytta provet!! Blir man arg då ? Hmm ,ja det blir man iaf om man heter Sara.
lördagen ser ganska tråkig ut för mig också :( Fredrik ska på bal och fhrida ska kanske till Degerfors!!
Alla överger mig!

Får väl vara hemma själv och trösta mig med att det snart är sommarlov! Kanske sover hos mamma men alla är alltid på dåligt humör där!! Så det är inte så kul att vara där just nu! Men men, hoppas att min pappa är hemma så kanske jag kan sova hos homom på lördag! Får se vad det blir. Men hälst av allt vill jag att Fhrida ska stanna i sunne.

Sista lektionen för idag. men jag sitter och gruvar mig över att åka tåg hem. är ju så van vid att åka bil ehm varje dag, men så har det inte blivit en enda gad den här veckan :( Så att åka tåg är döden tycker jag !! Eller om jag kanske åker buss hem och 'är hemma en kvart senare? det vore det kanske värt ;) JAg får se hur det blir :) beror på om Lisa och nIcole ska åka buss :P
Det känns som att min helg blir tråkig för jag har en känsla av att Fhrida kommer att åka till degerfors :( Men jag får väl se hur det blir!
Dåligt väder är det idag också! när ska det bli fint igen ?

Asså, just nu käns det som att jag får panik! det käns som inget stämmer. Men det är väl abra för att jag tänker på morgondagen som är så jobbig och på att jag kanske kommer ha tråkigt i helgen. Men jag får ta och ringa till Maschotta på lördag! Har jag tur så kanske hon vill va med mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0