Äntligen :)

Äntligen har jag fått sommarlov :) men än känns det inte ;)
Vill bada och sola så man får lite färg :)
Imorgon för den som inte har fattat än så är det kolsnär :P men jag ska inte ut för jag har inget att dricka :( , så jag stannar hemma med fredrik :) Blir väl ett varv på Sunne på kvällen :9
Och Fhrida ska jobba på sin kusins bröllop imorgon så henne ser jatg inte mkt av imorgon :8 men hon har iaf varit snäll och gjort min blogg till jordens snyggaste :P
Fredrik är på studentfest i Torsby så jag sitter här i min ensmhet och tycker lite synd om mig själv :( Men sånt är livet :P
Kände att min blogg behövdes fixas till en aning :P hihi :)
Jaja, det var väl allt :p
hejdå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0