13 juni

Igår satt jag vid datan i 6 timmar och hade så jävla tråkigt. Fanns inget att göra, fredrik va ju på studentfest i Torsby och va inte hemma förrän halv 4. Och nu mår han dåligt som ett as mnen han får faktiskt skylla sig själv när han aldrig kan dricka lagomt mkt! Jag ville också ut igår, så jag va avundsjuk :( Och inte nog med det så fick jag prata med emma i telefon och hon sa att det var kul och hon ville att jag skulle komma, och då blev jag ännu mer avundsjuk :( Hon försökte ta sig in på faktoriet :P Jag vet faktiskt inte hur det gick men jag tror inte att det gick så bra ;) Men jag får se om jag ska ut ikväll =) är ju ganska sugen, men vädret är ju inte det bästa :( Men det ska bli fint väder på måndag :)

Studentkalas hemma hos Ida sen :) Får se om jag lyckas få med mig Fredrik! Det tror jag knappast eftersom han är så jävla bakfull :S Och då vill jag hellre att han ska stanna hemma så han blir piggare tills ikväll för då vill jag att vi ska åka runt på sunne om jag inte ska ut ;)
Och fhrida ska på bröllop idag så henne lär jag ju inte se nått idag :( Men men, en dag kanske jag överlever utan henne :P

Jag tycker min blogg är snygg :P


Kommentarer
Postat av: jess

jag tycker också att din blogg är snygg, jag är avis på alla som har snygga designer. Har bestämt mig för att lära mig lite och kanske kunna göra en egen:) Ha det bra/Jess

2009-06-14 @ 19:11:57
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så jätte mkt :)Du kommer säkert lyckas :D Lycka till!

Ha det bra =)

2009-06-15 @ 09:38:46
Postat av: Ante

du va fin =)

2009-06-16 @ 15:07:02
URL: http://underbaraante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0