Wiie :)

Idag äntligen ska jag få träffa min efterlängtade bästis Fhrida :D Fick höra hennes röst för första gången igår på en hel vecka :) Och hon hade haft det bra, men hon tyckte att det var lite för varmt :P Sööt ;)
Ska väl snart ringa till henne och väcka henne om hon inte redan är vaken :) Så då blir det att åke ner till henne och krama henne :) Längtar :) Det är farligt att va ifrån varann så länge :P

Snart är det fryksdalsdansen också =) Och det märks för nu har alla norskar kommit ;P 
Ska iväg och bada sen tror jag :) Kanske ska försöka få med mig Fhrida, men hon kommer väl tycka att det är jätte kallt i vattnet nu när hon är van vid det varma havet i mallorca! Men men, jag får väl ta och försöka :) 

Något kul ikväll?? :) Har ingen lust att sitte hemma bara :S
Är lite smått arg på min pappa också ! Jag ska få pengar av honom, men jag har inte fått tag på honom på hela veckan eftersom han jobbar i norge så är han svår att få tag på och mobilen har han ju aldrig på och nu verkar det som att han inte ens kommer hem den här helgen! Kul att han säger det till sin oong! Jaja, får väl försöka ikväll, men jag skulle behöva byta några ord med honom helst innan 2, men det verkar inte som att jag hinner det så jag får väl byta med någon annan då =)  
Nej, nu ska jag ta och ringa till fhrida :)

hej då :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du när gumman. snart ska vi kramas:D

2009-07-18 @ 14:34:05
Postat av: Miss Dramaqueen

Hoppas du fick tag på din pappa och att du och fhrida hade kul=)

2009-07-18 @ 21:46:23
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Emilia

Söt blogg du har :)

2009-07-18 @ 22:14:36
URL: http://emiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0