Vädret

Vädret är dåligt :( Blir nog inget fiska idag heller :( Men idag ska jag iaf träffa Fhrida för det är ett måste :)
Men jag fick iaf prata med henne i telefon igår en hel del :D det var ju kul =)

Som vanligt är jag jätte trött och borde egentilgen sova mer, men det är inte så lätt när det ligger en annan och snarkar bredvid :S
Inte många dagar kvar tills fryksdalsdansen heller :) det ska bli kul =) men jag ska ju jopbba också :/ Inte likla kul! men jag jobbar på dagen på Onsdag och Fredag mellan halv 10.30-16.00 så jag ska egebnsligen inte klaga eftersom jag har världens bästa jobbtider :)
Jaja, men vad ska man hitta på idag då istället för att fiska? Jag ska till mamma iaf men det blir inte förrän senare skulle jag tro =) Va fan, jag har varit vaken i 10 min och jag känner erdan att jag är uttråkad :S Men det är ju bra att jag har min blogg att skriva på :) haha :) Nej nu ska jag ta och läsa andras bloggar =)
Ha det bra så hörs vi sen :)
KRAM <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0