Sry!

Förlåt för att det var så länge sen jag skrev! men jag har egentligen inte varit hemma så mkt eftersom att det är fryksdalsdansen så hänger jag mest vid Ia:s place :) men på söndag ska jag försöka börja skriva som vanligt =)
Ikväll kommer Björn Rosenström till Sunne också =) Ska bli kul att höra på  :P

Jaja, jag har iaf tydligen blivit av med jobbet för att jag ville ha ledigt en dag! Och så jävla mkt som jag har ställt upp för dom så fattar jag inte hur de har samvete! HATAR DOM!!!!! Jaja, mitt jobb sög ändå så det kvittar!
nej nu ska jag ta och gå upp och äta frukost ! Ska ju hem till Ia och 3 och en halv timma :P Haha xD Då drar vi igång :P
Hejdå !
KRAM <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0