Smultron!

Har jobbat nu! Härligt med pengar trots att det tar emot att jobba :S Men men , nu har jag det gjort iaf och ska inte jobba förrän på Onsdag och ferdag nu =)
Har varit ute och plockat jätte mkt smultron :D Men när jag skulle gå ner för en slänt där det var stenar under mossa som jag halkade på och slog en volter alldeles vid vägen (tur att det inte kom någon bil förbi :P) så försvann alla smultron ur min burk så jag fick gå och plocka nya! Blev inte lika många men några blev det :)

men nu ska jag iväg och ta ett dopp och plocka blåbär för sen ska jag göra en blåbär/smultron paj med vaniljsås :) Jättegott låter det tycker jag :)
Hörs sen kanske :)



Kommentarer
Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

Fy fan vad gott med smultron. Älskar de!

2009-07-17 @ 19:06:32
URL: http://hejcattis.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

åh va gott med paj!!

2009-07-17 @ 21:48:33
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0