Glass :)

Nu känns det som att det var en evighet sen jag skrev på min blogg :P och det är det väl kanske! jhar varit i Göteborg och hade det jätte kul och härligt :) va på liseberg och Shoppade. det var riktigt kul måste jag säga.

idag har jag varit med Ia och ätit glass :) och ikväll tror jag att det blir bilbingo med ia, pär och fredrik :9 men det får vi se senare.  Vi har varit hundvakt idag också :P
Längtar efter Fhrida som fortfarande är i mallorca :( men jag kanske får träffa henne på lördag om hon orkar och om hon har kommit hem, men det tror jag att hon har gjort !
det var länge sen solen tittade fram rikigt ordentligt tycker jag! Lite tråkigt. '

Sov hos mamma inatt också så jag va med frida igår ;) Vi va ute och åkte moped i regnet xD Va iväg och köpte godis till Henrik :) gott gott!
Jaaa, det var detta inlägget :)
Puss :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0