:)

Just det, jag glömde berätta förut att jag och Fhrida har faktiskt möbelerat om på mitt rum och det blev jätte bra =) Och så har jag färgat håret ljusare också :P
Sen kom jag på att mina muffins ska nog heta "Sara's drömmuffins" :P Vad tror ni om det ?

Recept: Sara's drömmuffins!

100 g smält smör (eller margarin)
3 dl socker
2 ägg
1½ tsk vaniljsocker
½ tsk salt
4 msk kakao
1½ dl mjöl

Sen vispar man smöret, äggena och sockret så det blir fluffigt (ca 3 min) sen har man i resten av ingredienserna. Men först och främs börjar man att sätta ugnen på 160 grader. Och sen när man har hällt smeten i muffinsformar så gräddar man dom i ugnen i 25 min, och det blir ca 20 st men det brukar inte bli mer än 16 för mig!

Hoppas att ni provar att göra dom :) Sen brukar det bli som ett "lock" ovanpå muffinsen, och varför vet jag inte men det är lite fint faktiskt =)


 Där har jag haft på en chokladsås också som jag inte vet receptet på för det är min svärmor som gjorde den :)


Sen blev jag väldigt fin i håret på kalaset också :) det var Alice som gjorde det, hon är 6 år så det är därför det ser ut som det gör ;)


Och här är efterrätten i helhet :P Glassen är hemmagjord med krossad blockchoklad i och hemmagjort kolasås som smakade knäck och hallon :) det var supergott =)

Det var det =) Hoppas ni gör mina muffins :) de är superdoga :9 Och om man gillar att de är kladdiga inne så kan man ha in dom endast i ca 20 min eller lite mindre :)
Lycka till!

Ha det bra så hörs vi imorgon =)
PUSS <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg du är!"D

2009-08-01 @ 14:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0