:'(

Jag är ledsen :(
Jag ska lämna bort mina katter :(
Mina älskade katter <3<3
Hur ska jag klara mig ?
Om jag aldrig mer får se dom?
Mamma och jag ska sätta in en annons i tidningen imorgon :(
Gråter bara jag tänker på det :(

Jag vill inte..
men jag vet att jag måste, det mår de bäst av!

Kommer sakna dom :(
Vill att de ska ha det bra!
Blir de ledsna?  
Förstår de?
Kommer de sakna mig?
Om ingen vill ha dem då ?
Vad händer med dom då ?
Jag drömmer om att de har det bra!
Tänk om de alltid haft det.
Vill att de ska stanna med mig :(
Jag vill inte lämna bort dom!
Jag vill inte...






Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.

Minns hur jobbigt det var när jag var tvungen att ge bort mina katter :( usch!

2009-07-10 @ 14:53:32
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför måste du lämna bort dina katter? :'(

2009-07-12 @ 12:33:23
URL: http://anngelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0