Dåligt väder hela veckan!

Oj vad jag har varit dålig på att skriva på bloggen :P
Såg en hemsk upptäckt på vädret nu! Det ska bli regn hela veckan och jag slår vad om att det är bara för att jag är ledig hela veckan :( Jag har jobbat så mkt nu och när jafg har varit ledig så har jag badat och solat så det är därför som jag inte har skrivit nått här ;) Men men!

Mamma har iag genomfört sin operation och det gick bra =) Hon ska gå med gips nu i 2 veckor! Jaja, det klarar min supermamma :D.
Och om 2 veckor, alltså näst bästa helg 17-18 Juli så tror jag att det bär iväg till Göteborg med Fredrik, Ia och pär ;) Vi letar hotell för fullt :) Vet ni något billigt hotell i Göteborg så hör gärna av er :)
nej nu ska jag gå ut och säga till vädret att jag vill ha soooooool !
ha det bra
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0