11.11

Har nyss gått upp och det regnar :( Vad ledsen jag blir när det ska regna hela tiden :( Och snart är det ju FRYKSDALSDANSEN också och då får det ju inte regna :S nej nej, då ska det vara varmt och härligt :)
Och jag kanske får ledigt på fredag och jobba in det någon dag till veckan :) det skulle vara så otroligt snällt och skönt om jag fick det :) , men jag har en känsla av att det inte går för att det behövs folk :( Och jag vill inte jobba för jag vill ut på torsdag :( :(

Vi ska snart åka ner till sunne så ska fredrik köpa ett par jeans och jag ska köpa en mascara för min har tagit slute nu nästan :P
Hmm, jaja, vad händer annars idag då ? Ingenting :( Fhrida har ju åkte till Karlstad :( Men jag kanske får träffa henne imorgon :) Eller senare!
Men imorgon ska jag jobba och det har jag verkligen ingen luste med ! Tänk er, stå vid 3 olika varma jävla äckeldiskar och bara diska hela dagen, tycker ni att det verkar kul ? :O Nej just det. men jag fpr pengar iaf :) Jag jobbade 2 dagar i juni och då fick jag ju lönen i juli och jag tjänade 1810 kr2 dagar :) det ni :P
nehej, nu ska jag ta och läsa andras bloggar :) det är kul :D
PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0