svenska nu sen gympa

Sitter i skolan nu och har svenska nu, sen gympa.
Skräll att jag får en fuckad dator. Ingen knapp där koatecknet ska vara,
men det funkar fast det är ingen knapp. Och sen sitter kommaknappen där punktknappen ska vara.
Och punktknappen ligger på bordet mellan mig och lisa.
Jag och lisa har inget att göra på svenskan nu så vi sitter och bloggar.
men lisa vågar inte visa för de andra i klassen att hon bloggar :P Haha, sööt!
Tänkte skriva in hennes bloggadress, men det fick jag inte för hon vill inte att
folk ska läsa. Det var en nog stor chock för henne när hon såg att hennes
blogg låg uppe på blogg.se haha

Snart ska vi ha gypa och då tror jag att vi skaspela fotboll eller volleyboll.

Sen när jag komer hem så ska jag och fredrik åka hem till mamma och hälsa på.
Träffa sintra och så:)

Nej nu ska jag kolla min bloglovin!

PUSSPUSS / SARA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0