sol snö och kallt

Det blev en promenad trots allt!
Jag och svärmor gick ut.
det var skönt men ack så kallt :P
jaja, men jag kommer ju inte ångra att jag var ute och gick.

Snart ska vi äta. Mums vad gott.
för jag är så jäkla hungrig...

Ska lägga mig och läsa ett tag sen i min svenskabok
som jag inte har läst ut än.
Och sen ska jag börja göra mig iordning.
Jag ska ju ha fest hemma ikväll... jag ska ha fest
oj va vuxet det låter.
Lilla jag lixom.
jaja, så jag måste iaf hem till pappa innan alla kommer
så jag hinner städa. Annars får de inte komma in.
Mitt rum ser hemskt ut :P
Tänkte fixa lite i vardagsrummet också
så det blir lite mysigt.
Eller jag sätter nog bara dit en lampa förresten :P
haha

Ha en bra nyårsafton


Love / SARA

Kommentarer
Postat av: Gisela

sv: jag har ganska lätt för att sluta så sätt, men faller tillbaka när jag mår dåligt, om det händer jobbiga saker och så. Så för mig handlar det mycket om att inte hamna i sådana lägen, haha. Men ett sätt som är bra är att köpa saltade solrosfrön, när man känner suget så stoppar man in ett par stycken, skalar dem i munnen och tuggar, blir lite pill och då glömmer man suget. ett annat är att dricka ett stort glas med citronvatten, citronen dämpar suget. Och självklart att ha viljan, det är A och O. Lägg gärna undan iaf hälften av dem pengarna du röker för i mån, när det gått 6 mån så köper du något fint för det så du känner att du lyckats och är på god väg:)

2009-12-31 @ 12:56:59
URL: http://swegizmo.blogg.se/
Postat av: isabelle

svar: hiih :) GOTT NYTT ÅR (:

2009-12-31 @ 14:12:24
URL: http://isabellelinneahalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0