smörpaket och mellanmjölk? Eller hur var det Lisa ?

Ikväll har jag gjort klart några läxor som verkligen var behövligt.
Svenskan och sen svarade jag på kommunikationsfrågorna.
Så nu har jag de sakerna ur världen!

Har sett på mammas pojkar. Det var ju sista avsnittet idag, och jag tyckte att
alla av killarna valde fel tjejer.
Som hur kunde Christian välja Victoria? Hon är lixom 11 år yngre och rör fan inte
på munnen när hon pratar...en riktig fjortis!
Stackare, vad han kommer ångra det där snart!

Annars har det väl inte hänt så mkt idag. Var i skolan som vanligt.
Sovmorgon imorgon...ingen historia. Härligt.
Dagen betsår av 3 lektioner :) Sen är det helg.
Och imorgon är det Idol finalen som gäller.
den ska jag se hos mamma för jag ska sova där imorgon
för fredrik ska på match kl 8 på kvällen och den är en bit bort
så han kommer hem så sent så jag blir ensam här då, och
det är ju inte så kul.
jaja, om man kanske ska kolla några avsnitt av glee?
Har ju aldrig sett det, men alla säger att det är bra.
Men nu kom jag på att Fhrida sa att programmen ligger bara kvar där en vecka och sen får man betala :( Skiiiit ! 
jaja, men jag får väl kolla på det som var förra tisdagen :P

PUSSPUSS / SARA


Jag längtar galet efter jul




Kommentarer
Postat av: Öbrell ^^

allt bra? :)

2009-12-11 @ 16:38:10
URL: http://cherryperry.blogg.se/
Postat av: lisafisahallongrisa

det var faktiskt tamponger och flytningar...

2009-12-11 @ 17:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0