roliga bussresor hem från skolan

Lisa, folk måste hata dig och mig på bussen hem :P
Haha, ofta man sitter och sjunger julspnger, leker blåsta bloggare, och tar cp kort
påväg hem från skolan, när man helst vill sova :P
Asså, jag skrattar så jag får ont i magen när jag är med den sjuka ungen.

men nu sitter jag och lyssnar på Melissa Horn.
Har nyss hjälpt svärmor att städa lite eftersom att hon bjöd mig på bio.
Sen har jag tränat på kommunikationstestet som är imogron.
Och löst tre suduko.
Det är jag kung på. Dänger svärmor som skit i det :P

Imorgon har jag sovmorgon, så jag åker inte till skolan förraän 5 i 10.
Det gillar vi.
Svinkallt är det ute också.

Sen kanske jag ska vara hundvakt hela helgen. För mamma och min låssaspappa
åker till göteborg på fredag.
men jag har ju 2 bröder som antagligen är hemma, så jag tror inte att det behövs.
Men jag får åka och hälsa på min gullegris...min hund asså.

Har inget mer att skriva nu. Hörs imorgon
PUSSPUSS/ SARA


Kommentarer
Postat av: lisaaa

haha, de måste HATA oss så jävla mö :D men vi har ju sååå kul för vi är bäst.

2009-12-17 @ 09:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0