Onsdag 16 december

Nyvaken och nyduschad. Det är då man är som tröttast tycker jag!
Man hade ju bara velat stått kvar i den varma duschen resten av kvällen.
Men ooh nej. max 10 min är det som gäller.

Såg på "Luftslottet som sprängdes" igår. "Flickan som lekte med elden" var bättre. För det
hände mer saker i den. I den nya filmen var det mest utredning hela tiden, så det hände inte så mkt i den.
Men bra var den ju. Jag hade inte velat missa den om jag säger så.

Jaja, skola snart...3 lektioner och förbannat långa raster!
Svenska ord tills idag, och vet ni va ?
Jag tror att jag kan de flesta.

Ska fråga Fredrik om vi kan åka och hälsa på hos min mamma sen (a)
nej, nu måste jag gå och sminka mig och allt!
Måste äta frukost... har inte ätit nått sen lunch i skolan igår...

PussPuss / Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0