mätt

Nu har jag ätit varma smörgåsar så jag är
mätt så jag tror jag spricker.

Imorgon ska jag åka till ängen och åka pulka...
...vet inte om jag kanske skrev det förut.
Där kan man köpa goda våfflor också.
Det kommer bli en mysig utedag.

Idag har det inte hänt så mkt.
Det var meningen att Fredrik
skulle ut idag och jag skulle sova hos
mamma.
men så blev det inte, för han
fick ont i magen så han
stannade hemma. Och
då åkte inte jag heller till mamma.

Tror jag ska gå upp och lägga
lite på pusslet som vi har börjat på.
Ha det bra :)

Imorgon ska jag försöka ta massvis med bilder och lägga ut.
Så glöm inte att kolla min blogg imorgon
eftermiddag :D :D

PUSSPUSS/ SARA

Kommentarer
Postat av: Sarah Stacy Moatamid

Sv; Säger bara sanningen :) Puss på dig! :)<3

2009-12-25 @ 22:29:25
URL: http://zsarahs.blogg.se/
Postat av: Norah

Fin header, Vad händer hos dig då?

www.nourahs.blogg.se

2009-12-26 @ 01:03:24
URL: http://nourahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0